Veel gestelde vragen
In het geval van Android apparaten (bijvoorbeeld Samsung, Google, Huawei, Oppo en OnePlus) gebruiken wij altijd originele onderdelen. In het geval van Apple-apparaten kunnen we klanten de keuze bieden tussen originele onderdelen van Apple of compatibele onderdelen van hoge kwaliteit.
mobilen voert geen reparaties onder fabrieksgarantie, serviceprogramma’s of AppleCare+ uit.
Wij hebben geen toegang nodig tot jouw persoonlijke gegevens en je bent niet verplicht om je wachtwoord met ons te delen. Het kan zo zijn dat wij in het besturingssysteem van jouw apparaat moeten zijn om deze voor of na een reparatie te kunnen testen, wij raden daarom aan om een gastgebruiker aan te maken op je apparaat zodat wij niet in jouw account hoeven te komen. Ook kun je een back-up van je apparaat maken en deze terugzetten naar fabrieksinstellingen voordat je deze bij ons inlevert.
Wij gebruiken originele Apple tools om je toestel na reparatie weer te sluiten. Desondanks kunnen we nooit garanderen dat het toestel weer waterdicht is. Dit doet Apple ook niet. We raden contact met vocht dan ook sterk af.